tisdag 21 augusti 2018

Trallskruv byggmax

Vilken trallskruv ska man använda? Någon som kan rekomendera någon prisvärt med torx och högt korrosionsskydd. Nu såg jag att personen ovan inte har varit online på länge men någon annan som har tips på bra och prisvärd trallskruv. Jag byggde trall för några år sedan och använde Byggmax trallskruv med T20-huvud.


Funkade hur bra som helst och jag köpte lite olika paket och. Jag har dragit i riktigt många skruv av typen Byggmax Rostfri Ai diverse altaner.

Inga av dessa i närheten av vatten. Aldrig haft några problem. Jämför priser och läs recensioner på Byggmaterial.


Dessvärre köpte vi inte tillräckligt många, så det blev en vända till Byggmax i stan där vi köpte trallskruv i dimensionen x 5 rostfria klass A2. Min granne rankar byggmax rostfria torx skruv lika högt som grabber´s. Jag skall just börja bygga altan och funderar på att. Vi hjälper dig att hitta rätt trallskruv bandad Byggmaterial och göra ett billigt.


Hecos trallskruv ska vara rostfria.

Men skruvarna klarade inte korrosionstestet. Välkommen till Grabber - din leverantör av skruv, trallskruv m. ESSVE är marknadsledande i Norden på infästningslösningar till bygg- och verkstadsindustrin. Vi har de skruv, infästningar, tillbehör och verktyg ni behöver. Lägg till montageservice vid köp! Handla online till toklåga priser.


Inom- och utomhusbelysning m. Välj från ett brett sortiment. Stort utbud av ESSVE skruv. Den ligger inte ihop med poolen som är inomhus, så korrosion var inte vårt problem.


Finns i olika dimensioner. Trallskruv CorrSeal Classic. Det skiljer mycket i pris och rostskyddsklassning mellan olika fabrikat av trallskruv. Men lite i teknisk kvalitet.


Det visar ett test som Barometern-OT låtit göra. Grov trallskruv bäst i test. Vid ett laboratorietest av Testfakta visar sig en grov trallskruv ha betydligt bättre vridtålighet.

I övrigt märks inga stora. Hos Byggmax hittar du varmförzinkade balkskor som ger dig ett bättre skydd mot rost än elförzinkade produkter. Vilka trallskruv har nu använt och hur är resultatet?


Jag använde syrafast skruv från Byggmax till min saltvattenspool och de tycks ha hållet bra i fyra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg