fredag 2 september 2016

Köpa durkplåt

Durkplåt i Aluminium finns på lager i standard dimensioner. Beställ durkplåt aluminium från Alutrade AB. Skall tillverka ramper till en släpvagn så jag behöver durkplåt som jag tänker bocka till upp-och-nedvänd U-profil för att öka styrkan.


Det är lugnt, hos Clas Ohlson har du upp till dagars öppet köp. Bromma stål har stort sortiment på både durkplåt och aluminiumdurk. Eniro är den lokala sökmotorn.


En smart genväg till det du behöver, i din närhet eller dit du ska. Provade Ströms skrot som jag köpte en del rör mm från för ett antal år sedan, men dom har. Till skyltar används ofta lackerad plåt. Vi har byggvaror av nordisk kvalitet, så köp dina rediga och rejäla byggvaror av en finne - vi kan bygg. Kvalitet till rätt pris, helt enkelt.


Tänkte lägga in durkplåt istället för de fula original gummi-mattorna. Edit: Vad du än gör så köp INTE fusk-durkplåts-mattor,. Hej, Jag bor i sundsvall och letar efter svart durkplåt till min brors moped. Det ska sitta under hjulhuset, uppskattas behöva ca 1meter.


Tja undrar om någon vet vart i stockholm man kan köpa 2-3mm aluminiumplåt alt. Köp prima stålplåt i vår webbhandel. STÅLMAX är en grossist som erbjuder låga priser åt alla, snabb leverans från vårt lager i Jönköping och dagars fri.


Tibnor förser industrin i Norden och Baltikum med stål, metaller och tjänster kring bearbetning. Tillsammans gör vi den nordiska industrin ännu starkare. Artikeln har lagts till i varukorgen. Var du än är och vad du än ska göra, så finns vi där.


För att hjälpa dig att förverkliga dina planer. Välkommen till Stena Stål! Otrolig produkt för det priset! Gjord i durkplåt och mycket robust.


Hej, söker vad jag kallar durkplåt eller durkgaller, ser framför mig det som man har som golvgaller på bryggor i t. Men ska köpa ifrån clas ohlson på onsdag kanske när jag ändå är inne i örebro. Aluminium är ett användbart material som nyttjas i många industritillämpningar. Fördelarna med aluminiumets låga vikt i relation till hållfastheten gör det.


Vi har bland annat tunnplåt, armeringsjärn, värmeförzinkning för försäljning. Kontakta oss idag, vi har lång erfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg