måndag 6 februari 2017

Jordankare byggmax

Handla online till toklåga priser. Lägg till montageservice vid köp! Inom- och utomhusbelysning m. Välj från ett brett sortiment. Jämför priser och läs recensioner på Byggmaterial. Vi hjälper dig att hitta rätt jordankare byggmaterial Byggmaterial och göra ett.


Fick tag i några jordankare till ett bra pris då järnhandeln byter ägar och sortiment. Varmförzinkat jordankare för stolpfästning i jord utan gjutning. Vi erbjuder dig smart förvaring och prisvärd renovering. Jordankare i dimension 46x46x650mm för fäste av t. Skriv in den e-post som används vid inloggning. När du klickat på Ja, jag har glömt mitt lösenord skickas ett mail till den e-postadress som angavs, där du.


Kvalitet till toklåga priser. Alltid öppet köp i dagar! Hjälper dig att lägga en stabil grund utan att gräva eller gjuta! Hitta och köp byggmax jordankare hos Kelkoo.


Jag tänkte köpa ett större antal jordankare för att fästa mina staketstolpar. Mina stolpar är i dimension 95x95mm. Jag skulle absolut välja jordankare , om det inte finns nåt praktiskt hinder för det. Nån nackdel vet jag inte av. Plintar är väl mest för dom.


Hej och tack för era svar Jag använde plastkilar från Byggmax som mellanlägg och drog en trallskruv på snedden för att låsa fast dom, borde hålla. Ett jordankare tillverkas enkelt av fyra plankstumpar som skruvas fast på stolpen. Här använder hantverkaren en 19x1tryckimpregnerad furuplanka, som han sågar. Jämför och hitta det billigaste priset på jordankare.


Har någon erfarenhet av jordankare som man skruvar ner i marken? Såg sådana på Silvan idag. Tänker bygga plank, ganska högt (ca 2m) på. Hur bra håller jordankare för detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg