fredag 18 maj 2018

Back to black färg

Vi har det du behöver för att lyckas. Se öppettider och adresser. Till K-rautas alla varuhus. Du kan låna ett släp kostnadsfritt. Boka i terminalen på varuhuset.


Alltid till vettiga priser! Rabatt för dig i Sisu-klubben. Se aktuella erbjudanden här! Priser från kr (exkl. moms). Leverans på dina kläder fr.


Stort utbud av populära skönhetsmärken inom smink, hudvår parfym och hårvård. Jag köpte ett par svarta jeans för ett tag sedan. En textilfärg som återfärgar dina kläder i ett enda steg.


Det blev tackfika till mina hundvakter med rulltårta och chokladgrädde. Tyckte att det tog längre tid att vispa än vanligt grädde. Färgen var ljus beige men man. Blandade material med en mindre mängd polyester,. Igår fick jag äntligen tummen ur och slängde in mina favvisjeans tillsammans med en påse back to black i tvättmaskinen.


Urtvättade eller urblekta svarta kläder får tillbaka sin färg. Tog med en kofta som varit urtvättad en. Ni är bekant med min färg – svart. Min garderob består till av svart vitt grått – detta gör att det svarta med tiden kan bli trött som kulör.


Förpackningen innehåller ml färg och 1g fixering. En påse räcker till 6g tyg. Låga priser och snabb leverans. Dessa färgprover är bara vägledande och måste ses i verkligheten, tänk på att tygets nuvarande färg spelar in vid färgning. Ett av nordens bredaste skönhetssortiment, 30.


Black kan syfta på: Black. Den här färgen MÅSTE air-brushas. Går ej att måla med pensel. Underlaget måste vara perfekt för ALLT under syns. Samtidigt täcker den väldigt väl och biter.


Snabbt och enkelt, spraya bara på och låt torka. Bor du i Stockholm kan du hämta beställningen i vårt hämtlager beläget i Bromma. Prova-på-Kit innehåller en bas av Back to Earth produkter och är anpassade.


Ett Kit för dig som vill ha hela grunden utan att behöva lägga en färg med en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg