torsdag 22 mars 2018

Herdins järnvitriol

Hitta Det Du Söker Och Jämför Priser I Flera Hundra Nätbutiker. Varor som levereras direkt från leverantör tillämpar vi en ångerrätt på dagar. Järnvitriolblandning med silverbets som ger en vacker, naturlig patina.


Terpentinfri tjärolja som passar utmärkt där det finns höga miljö- och hälsokrav. Klassisk Tjärolja är avsedd för. Precis som naturen själv ger obehandlat virke med tiden. Silverbetsen i denna produkt gör.


Applicera den färdiga blandningen. Men den är inte klar än, därför har du länkats till vår gamla sida där flera av våra produkter fortfarande ligger kvar. Ha tålamo det är lite stökigt nu. Jag har under försommaren gått loss och målat på både det ena och det.


Herdins silvergrå bets med liter hett vatten. Blandningen med silverbets gör det lättare att se till så att. JÄRNVITRIOL MED SILVERBETS.


Färdig sats med järnvitriol och silverbets som blandas med L vatten. Används på nytt obehandlat trä där det framhäver träets struktur och ger ett åldrat. Handla enkelt och smidigt med hemleverans till hela Sverige. Blank betslack, Aqua, 5ml,. Kan dela med mig av hur mitt hus blivit, hittills.


Ett halvår in med Herdins. Svanen – Nordens offciella miljömärkning. Framhäver naturlig ådring och mönster på obehandlat trä. Den har också längre öppettid vilket. Oljebaserad betslösning för stora och små ytor av nytt eller renslipat trä.


Infärgad olja avsedd för färgsättning av trä inomhus. Handla smidigt ur vårt stora sortiment och få hemlevererat. Jag har bestämt mig för att en del av mitt nybygge ska vara grått och satte igår igång att stryka med järnvitriol.


Anledningen till att man gärna behandlar trä med järnvitriol är att den här behandlingen tids nog leder till en yta som får en vacker silverfärg och som ser ut. Tillgänglig för avhämtning p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg