måndag 17 oktober 2016

Balksko byggmax

Jämför priser och läs recensioner på Byggmaterial. Varmförzinkad balsko med invändiga monteringshål. Prisvärda VVS-produkter samt renovering och förvaring från golv till tak. Kvalitet till toklåga priser. Alltid öppet köp i dagar!


Inom- och utomhusbelysning m. Välj från ett brett sortiment. I en beskrivning hos Byggmax hittade jag anvisningar om hur man fäster balkskorna i bärlinorna och här uppkom. Med balksko -konstruktion blir det. Finns i flera olika storlekar. Här hittar du byggbeslag så som kilankare, spikningsplåt, vinkel och stolpsko från flera ansedda märken så som Grabber, Fischer och Prof.


Köpte minsta storleken av balksko på byggmax utan att titta så noga. Men nu upptäckte jag att minsta storleken är 45x97. Jag skulle behöva 45x70. Spikplåt Prof 120X300X2mm.


För att fästa golvreglarna i min trädäckskonstruktion kommer jag att använda balkskor vid infästningen i den bärande ramen (bärlinan). Balksko - Prof X 1mm, utvändigt fäste. Används till avväxlingar av träbalkar. COM Granngården SkånskaByggvaror. Köpt beslag och skruv på byggmax , balkskor och vinklar ser galvade ut, trallskruven är rostfri och ankarskruven är väldans blank.


Två fästhål i bottenplattan och två i. Produktnamn: Artikelnr: Antal. Stolpskon kan justeras 1mm i höjdled. Vi gillar prisvärd renovering och förvaring. Dock såg jag en filmsnutt från byggmax som sa att man skulle ha distans och det gjorde mig osäker.


Du behöver också balkskor , spikbleck, vinkeljärn och beslagsskruv till infästning. Sedan väljer du trallskruv till trallvirket. Avväxlingsbjälkar: konstruktionsvirke eller limträ, dimension beror på aktuella lastförutsättningar. Köp ditt byggmaterial hos K-rauta – ett byggvaruhus av det rätta virket. Vi erbjuder ett brett sortiment från varumärken som Essve, Lindab och Moelven.


Material: mm varmförzinkad stålplåt, S250GD. Leverantör: Thomée AB, Edw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg