onsdag 25 februari 2015

Snedslå kantband

Välj mellan snedslå i många olika färger på Skapamer. Snedslå , snedremsa, kantband. Detta är ett band som är skuret på snedden på tyget, det gör att det blir töjbart.


Totalt antal produkter: (inkl. moms) Totalt frakt: (inkl. moms) Fastställs senare. Kommentarer inaktiverade för Tut Vik snedslå och sy kantband på sufflett och dyna. Jag använder mig av Stoff och Stils snedslåveckare.

Finns i färgerna: Svart, vit, naturvit, lj. Prenumerera på vårt nyhetsbrev Alla erbjudanden och nyheter direkt till dig! Ett stycke kantband , eller snedslå.


Det är vikt i tre delar som bilden visar. Rätsidan är nedåt mot bordet. Ja kärt barn har många namn. Jag tänkte alltså visa hur jag gör min egen snedslå.


Jag brukar använda mig av snedslå även kallad kantband när jag syr mina klänningar.

Rulla över för att zooma Visa stor bild. Används främst till kantning av kläder, inredning mm. Passar till kantning av bomullstyger mm. Hej Tybloggen, I detta inlägg ska jag visa hur du syr ett synligt kantband , och ett dolt kantband. Först visar jag hur du syr fast ett synligt kantband.


Mia - Jag älskar färger, garn och allt som man kan göra med garn i olika färger. Jag spinner och färgar mitt eget garn som jag sedan använder till virkat. Köp snedslå kantband bomull svart från prym hos Rosahuset.


Vi har fler sybehör i lager och har grymt snabba leveranser! Detta band syr du fast först från avigsidan och sedan från rätsidan när du ska kanta runt. Kantbanden beställer du i det antal meter du vill ha.


Vi her kantband att beställa online för ditt Babynest. Nu byter jag trådfärg till samma som kantbandet dvs rött, eftersom jag inte vill att den ska synas. Ibland kan det vara snyggt att sy. Använd nyckelord för att hitta den produkt du söker efter.


Kanta enkelt dina syprojekt. Med detta färdigvikta kantbandet slipper du krånglet med att vika och stryka band.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg