tisdag 9 januari 2018

Polermedel aluminium

Håller på att polera mina fälgar lite, men jag behöver tips på vilka polermedel som fungerar bäst. Jag har använt Autosol men det tar ju inte bort. Revolutionerande polermedel som polerar upp smutsiga och lätt repade mjuka metaller ( aluminium , koppar mässing). Välkommen till oss på Jula!


Dessa polermedel är speciellt framtagna för Polerverkstan.

Mjuklegerad aluminium , mässing och koppar. Hej, det är dags att polera topplock på min fina liters V8. Det är lite matt, men inte värst oxiderad. Men jag vill få det spegelblankt. Specialutvecklat polermedel för metall, polerar och restaurerar.


Polermedel för Metall (Metal Polish). Lämpad för mässing, koppar, rostfritt stål, krommaterial, aluminium och olackerade aluminiumlegeringar.

Metallpolermedel Gtechniq MAll Metal Polish, 1ml. Icke-slipande metallpolermedel för krom-, aluminium -, rostfritt stål-, silver- och mässingytor. Den fungerar utmärkt på aluminium och slår den igen med aluminium i ändarna är.


Autosol är ett väldigt finkornigt polermedel som fungerar. Mycket fint polermedel för borttagning av polerrosor och. Inget enda steg kommer att hjälpa en motor senast mer än vanlig olja och filterändringar kommer. Omvänt kommer ingenting att förstöra. Schmidts Polérmedel utvecklar och tillverkar slip- och polermedel till.


Kan ni kanske tipsa mig om det finns ett bättre polermedel än autosol? Kanske finns det något sådant till aluminium ? Jag vill polera fälgsidorna av aluminium för att få de lite blankare och matcha mina nya ekrar lite bättre. Ett mkt bra polermedel med lite slipmedel i, för krom och aluminium , lämnar en film efter polering som gör att t. Vi är agent och distributör för Autosols-produkter i Norden. Autosol Nordic AB är ett samägt företag med tillverkaren av Autosol, Dursol-Fabrik i Tyskland samt.


Det ska också fungera på rostfritt och aluminium enligt burkens anvisning.

Vi har inte provat det ännu,. Man eloxiderar aluminium för att få en slätt,. Fasta polermedel Förpackning.


Våra fasta vaxer levereras i våra standard wellpapp kartonger innhehållande eller st bitar. Avlägsnar lättare oxidation samt bevarar glansen i aluminiumytan. Innehåller PTEF-polymerer som.


Aluminium Polish Ger djup lyster på några få minuter. Använd inte lösningsrengöringsmedel som inte är särskilt avsett för aluminium. Våra produkter riktar sig framförallt till båtar och bilar med ett stort register av tester och resultat som alltid ligger på topp när det gäller polering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg