onsdag 24 juni 2015

Spegel av gammalt fönster

Fönster av hög kvalitet till låga priser på Hemfint. Måttanpassa dina fönster online och beställ enkelt med hemleverans. Stort utbud av fin heminredning. Vi har nu gammalt fönster med spegel från Blocket. Spegel av gammalt fönster.


Att bygga nytt av gammalt är inte.

Här har man satt in spegelglas i fönstren och använt som sänggavel. Så läckert att göra spegel utav ett gammalt fönster. Det tror jag att jag ska pröva;. Jag gjorde en gång en spegel av en gammal oval förgylld fotoram. Jag söker som rubriken lyder, en spegel som liknar ett fönster.


Jag vill ha en fin spegel till hallen men. Funderar på att hitta ett gammalt fönster och ta ut. Min pappa säljer speglar som är gjorda av gamla fönster.


I utmärkt skick, upphängning i ståltråd.

Det finns stycken likadana, vända åt samma håll. Fönstren är från magasinsbyggnad i Köpenhamn. Fin spegel tillverkad av gammalt fönster med träplugg i hörnen, höjd 94cm bredd 56cm.


Bli först med att recensera “ Gammalt fönster med spegel. Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att kunna ta del av nyheter och rabatter. Vi har också mängder av gamla fönster och nytillverkade i gammal stil. Hos oss finns massor av gamla innerdörrar, spegeldörrar, sekelskiftesdörrar,. Marty förklarar hur han byggde ett bord av ett gammalt fönster.


Om man byter ut fönsterglaset till spegelglas kan ett fönster bli en riktigt tjusig spegel. Innan ledigheten tog slut så såg jag till att få ett skåp ihop snickrat av ett par gamla fönster och. Skvallerspegel gjord efter en gammal modell. Fönstertavlorna består av en nytillverkad eller gammal fönsterbåge, glas, spegel ,. Nytillverkat skåp med gammalt fönster som dörr. Idag visar jag olika Stilleben från mitt hem!


Se här hur vi med hjälp av ett par hörnlister, en mdf-skiva och ett gammalt fönster trollade fram ett praktiskt badrumsskåp. Och detta passade perfekt i ett. Men ett gammalt fönster kan vara friskt och väl värt att renovera trots ett.


En del av dessa fönster som inte behöver underhåll på många år går sedan. Bygga skåp med gammalt fönster.

Såväl tilltalande ytterdörrar som exklusiv innerdörrar med genomgående speglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg